Tuesday, November 26, 2013

KFC to celebrate and commerate Hajar's 3A in UPSR

November 24, 2013.

That morning, ayah ajak kitorang semua celebrate kejayaan Siti Hajar dalam UPSR. 3A's! So pagi tu, liat-liat bangun sebab hari Ahad, siap-siap, mama prepare breakfast sekali buat alas perut. So off we go to Stulang laut JB cause ayah plan untuk mandi-manda sekali.

And of course aku tak mandi, sebab tak suka laut kat Stulang tu. ;p

Itu aku. Dengan along anak makteh. Kat Stulang dulu-dulu.
oh cantiknya pantai Stulang laut dulu!!!! ha-ha. aku pun nampak comel gitu.

Ini Siti Hajar. Sebelah dia Amir.

WKT 2013. Kereta serba boleh. eheh.







Dan selepas itu baru la kitorang bergerak ke KFC baru kat Stulang laut tu. Tapi malangnya, ayah punya handphone Samsung SII hilang di tempat kejadian.

Ayah kata ayah letak dalam kereta. Hajar kata hajar nampak atas meja tempat mama duduk.

Ayah jadi tak keruan, terus hilang selera makan. Kitorang adik-beradik pun tak lalu makan. Jadi kitorang tapau semua bawa balik rumah. :'(


Cantik!! sebab ada view laut dan singapura, ha-ha


Amir suka KFC!

Selepas kejadian, kitorang terus bertolak balik rumah. Petang tu after Zohor, aku, Iqa, dan Adin kitorang plan keluar tengok wayang. Jadi kitorang bertolak ke Jusco Tebrau City. Aku suka tengok wayang, suka sangat sangat! Kali ni kitorang tengok cerita Catching Fire; The Hunger Game.


Cerita pukul 4.55, kitorang beli baru pukul 3.30, so kitorang minum dulu!


Adin perasan kiss tgn Katniss Everdeen~

Ambil peluang bergambor




It's an honor meeting you too katniss! Gown yg dia pakai ni, wedding dress yang designer dia buatkan, kalo dia spin, gown ni terbakar dan jadi gown lain yg berkepak cam MockingJay :)
On da way back, Adin kata dia tak pernah minum Starbucks. So aku pun beli lah satu. Iqa tak suka kopi! haha. Rugi perempuan sorang ni. Adin kata sedap! 

Java Chip with cream

Adin kata takyah amik gambor ar, cam orang jakun. aku kata So what?.. haha

Pastu ingat nak pergi karaoke, tapi masing-masing penat, so kitorang pergi makan Bubur nasi yang popular kat Sentosa. Pastu kitorang terus balik. Isyak dan tidooooo.

Bubur Sentosa with side dishes! plus lala sambal and kerang sambal. Heaven heaven.




No comments: