Saturday, July 31, 2010

Berlapang dada...

Bukan mudah... untuk kita membenci apa yang kita dah start sayang... susah weh.

Bukan mudah juga untuk kita pasti kan apa yang kita rasa tu sebenarnya adalah perasaan sayang atau cuma mainan emosi... susah weh.

Tapi apa yang aku belajar dari seseorang (seorang yang aku sudah anggap seperti kakak sendiri) ialah walau apa pun yang terjadi...walau apa pun keputusan yang dia buat...kita mesti lah berlapang dada.

Semua mainan cinta monyet ni memang membuai perasaan. Kalau tidak dikawal, kelak mungkin akan membinasakan diri...betul weh.

Jadi apa yang aku dah putuskan; oleh kerana si dia tak tahu pun yang aku suka kan dia~ jadi aku boleh lah berlapang dada. Alhamdulillah, lebih baik aku tumpukan pada benda2 yang lebih prioriti daripada perasaan aku terhadap si dia... ^^

No comments: